Szerencsére ma is került egy-két film a reklámok közé, úgyhogy tudunk miből válogatni. Nézzük hát a mai adagot:

  • RTL Klub - 22:05 Végső állomás 3. - amerikai horror, Amerikából. A halál elől nem menekülhet senki, csak a főszereplő. Nem olyan, jó mint az előző kettő, de nem is olyan rossz, mint a Barátok Közt.
  • RTL Klub - 2:40 Műsorszünet - Az RTL Klub legjobb műsora, több kéne belőle.
  • TV2 - 19:30 Beverly Hills-i zsaru 3. - Eddie Murphy-s film, Eddie Murphy-vel, régen azt hittem a Murphy törvényei ő találta ki. Egyébként úgy látszik ma este a 3. részek estéje van. Sebaj.
  • TV2 - 21:25 Gyilkos donor - Jaj micsoda cím. Andy García, meg Michael "egyszervoltam Batman, de utána csak béna szerepeim voltak" Keaton mókázik egymással. Igazából nem láttam, de az előzetese jó, ez még nem a modern "rángassuk a kamerát, hadd hánnyon a néző" film.
  • Hálozat TV - 23:00  Bűnhődjenek az ártatlanok - Egy erotikus-thriller a perverzeknek. Ha mutatnak benne cicit, akkor szóljatok, utólag megnézném.
  • Cool - 21:25 A tégla - Na nem is tudtam, hogy a Coolon ilyen fasza filmeket is adnak, aki nem látta és van szeme annak elég kötelező, izgalmas, meg hosszú. Számoljátok közben a reklámokat. Kíváncsi vagyok.
  • Viasat 6 - 22:00 Dexter - 2. évad 21. rész, aki eddig nem látta ne most kezdje, meg mondjuk szinkronosan nem is az igazi. De azért mégis itt van.
  • Sportklub - 20:00 Forma-1 - Ismétlik az időmérőt. Jehe.
  • HBO - (mert, hogy ilyen is van, csak nekem nincs pénzem előfizetni, és ezért eddig kihagytam, de nem vagyok pöcs, úgy hogy ezért most már nem hagyom ki)
    21:45 Éli könyve - Post-apokalipszis Denzel Washingtonnal, nyam-nyam.
  • HBO - 23:40 Banki meló - angol krimi Jason Stathammel, sajnos nem olyan jó, mint amilyen későn van, de holdkórosoknak kiváló.
  • Cinemax - 20:00 Lepattintva - Egy vicces film Jason Segellel a How I Met-ből, úgy rémlik jó volt.

Milyen sok filmet ajánlottam, aki mindet megnézi, az nagyon ügyes.

A bejegyzés trackback címe:

https://enaztantudom.blog.hu/api/trackback/id/tr713011789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása