A helyzet az, hogy mielőtt bármibe is belekezdünk, tisztáznunk kell azt, hogy mi is az a grapefruit, grépfrút egyesek szerint citrancs. Biztos gáz, de én nem teljesen tudtam, csak úgy voltam vele, hogy nem szeretem, hol ott nem is ettem sosem. Mondjuk sok déligyümölccsel vagyok így. Belém biztos nem fogják belém erőltetni a fura nevű szarságokat. Papaya, meg társai. Hát kösz nem.

Ám de a grapefruit olyan, mint a narancs, egész konkrétan a vérnarancs. Ha hamarabb felfedezik, akkor most nem narancs lenne a Fidesz színe, hanem grapefruit. Nekem tetszene, úgy talán kevésbé haragudna rájuk az ember. (Jó, ezt én se gondolom komolyan, mármint a haragvást, szemétbanda.)

A pumello és a narancs hibridjeként jött létre. A pumelloba most nem mennék bele, ma tudtam meg, hogy létezik ez a valami. Fel kell dolgoznom.
Az ízvilágát tekintve olyan citrom és narancs közti állapot lehet az egész. Gondolom én, mert a sör íze olyan. A Borsodi pedig lépett egy jót és jól szembeköpte a Sopronit, aki külön dobozba árulja a két italt. Azt hiszem így kell spórolni.

A dobozt kézbe kapva feltűnő lehet az az ocsmány rózsaszínes rész. Én már hánytam ilyet. De mondjuk elképzelhetőnek tartom azt is, hogy a dobozszínező mester baszta el, mert a neten a grépfrút belseje piros, itt meg ez a gusztustalanság. Valaki át akar baszni minket, pedig aki átbasz basszon bét is - vulgáris szóviccet olvastatok, aki elítéli az ilyet az szálljon magába.

A dobozon itt is megtalálhatjuk a Ferraris lovacskát és szintén elkönyvelhetjük a 2%-os alkoholtartalmat, ami nem sok, ellenben kevés, de aki részeg akar lenni, csinálja nagyba.
Az összetevők listáját most is célszerű átfutni, hisz találkozhatunk újdonságokkal. Például a szentjánoskenyérmag-liszttel... hát ez meg mi a picsa lehet? Szerencsére utána jártam. Ez bizony egy E-betűs szar, még hozzá a 410-es. A citromlé ülepedését gátolja egyébként és allergiás reakciókat is kiválthat. Hurrá. Persze ezenkívül is van még sok ínyencség a dobozban.

Az opálosságot és az esetleges lerakódásokat most is a gyümölcsrostok okozzák és véletlenül sem az, hogy a valaki viccből bele húgyozott.

A doboz tartalmáról is illene szólni pár szót, illetve írni, nehogy a sznobok belém kössenek.
Ha egy szóban szeretném összefoglalni akkor azt mondhatnám, hogy: meglepőenjólsikerült (nesztek nyelvtan tanárok, muhahaha).

Mivel tudtam, hogy van benne citrom is, gondoltam hát akkor kuka, mivel a citromos mókát nagyon elcseszték a böcsi gyárban. Ez viszont jó lett, pedig én válogatós vagyok. Nem übereli az almásat, meg a citromos Gössert (ami mondjuk nem Borsodi, úgyhogy csúnya dolog összehasonlítani), de kifejezetten jó.

Összefoglalva tehát, bátran ajánlom a Borsodi Friss Grapefruitos Sörkülönlegességet mindazoknak, akik nem allergiásak a szentjánoskenyérmag-lisztre. Az allergiásoknak azért azt üzenem, hogy bátraké a szerencse.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://enaztantudom.blog.hu/api/trackback/id/tr293013466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása