2011.07.01. - Blogszabályzat by Csabi87

1. A blog célja

A blog azzal az egyszerű céllal jött létre, hogy legyen. Ha nem lenne, ez a bejegyzés sem lenne. Ez szerintem logikus, tehát a blog célja a logikusság is. Első sorban az olvasó szórakoztatása a cél, ha az olvasó nem szórakozik, akkor vele van a baj, nem a blog írójával. Az ő humora kifejezetten jó. Még agresszív kismalacos vicceket is tud. Akkor is ha nincs előtte internet. Erről bármikor tanúbizonyságot is tesz, vagy ha nem sikerül neki, elszalad.

Ha jó kedvűen távozol és másnap visszatérsz akkor már megérte írni. Meggyőződésem, hogy a jó kedv és a mosoly fontos dolog az életben, tehát egymással is legyen mindenki jó kedvű és mosolygós. A gonoszok ne olvassák a blogot, megtiltom nekik. Nem szeretem őket. Ha már itt tartunk a köcsögöket se szeretem.

2. A bejegyzések

A bejegyzéseket én írom. Egyelőre nem tartok ott, hogy éhbérért dolgozó kínai gyereket dolgoztassak. Én nem a Nike vagyok. De ha eljön az idő meg fogom tenni. Még mindig jobb nekik ez, mint a bánya.
A helyesírási hibákról nem tehetek. Nem mindig húzza alá pirossal a böngésző a hibásan írt szöveget, pedig az nekem egy támpont lenne.
A bejegyzésekben előfordulhatnak csúnya szavak, mint például az, hogy lófasz. A kis gyerekek ezeket a szavakat ne tanulják meg. Ha mégis, akkor mondják azt, hogy az iskolában hallották a biológia tanárnőtől, mert az tökéletes fedősztori.
Megeshet, hogy egyes mondatok, szavak sértőek lehetnek bizonyos emberek számára. Például ha buzizok. De szerintem ez a legkevesebb, ha egy férfi egy másik férfi seggében turkál. Egyébként is mit cifrázzuk. Az ilyen az buzi, még az anyja szerint is.
Ha esetleg valaki egy bejegyzésben magára ismer, az csakis a véletlen műve, vagy nem tudtam elég árnyalt lenni. Megeshet.

Más oldalakról, blogokról vett szövegeket mindig forrással jelölöm. Lopni nem szép dolog. Ez a politikusokra is vonatkozik, még ha ők ellenzik is.

3. Kommentek

A kommentek legyenek kedvesek és ne kezdődjenek "és"-sel. A kommentekben ne sértegessük egymást, mert az gyerekes és ha pedig nekem szól úgyis törlöm, mert önérzetes vagyok. Egyébként persze mindenki azt ír és akkor, amikor akar. Én pedig akkor és azért törlöm, amiért akarom. Ez így fair. Ha nem tetszik el lehet menni ebből az országból. Ez idézet volt. Igen, Feritől.
A hozzászólásokért mindenki maga felel, ha tetszik, ha nem.

4. Adatok, reklámok, akármik

Bármiféle gond probléma van, azt e-mailben a enaztantudom@gmail.com címre lehet küldeni. A birtokomba került adatokat bizalmasan kezelem, harmadik félnek azt nem adom ki, csak ha pénzt ajánl érte, Isten engem úgy segéljen.
Az oldalon lehet reklámozni, abból pénzem lesz, abból pedig veszek magamnak valamit, azzal meg eldicsekszem a blogon. Ne, hogy már csak a politikusok éljenek a Ti pénzetekből. Ez már a második politikusos megjegyzésem volt, ezt most kompenzálnám: "Éljen Orbán Viktor!"
Egyébként lehetőség van ingyenes hirdetések feladására. Ezért hálálkodni nem kell, de lehet, nem kell megalázónak érezni, még ha az is.

5. Ha tetszik a blog...

Ha tetszik a blog, szórakoztatónak találod és azt gondolod, hogy elbűvölő humorom van, akkor jó az ízlésed. Gratulálok. Ez esetben bátran ajánld másoknak is. Ha nem teszed, akkor gonosz vagyok. A gonoszak pedig, mint már írtam nem olvashatják a blogomat.

6. Ha nem tetszik a blog...

Ha nem tetszik a blog, akkor valószínűleg Te egy majom vagy. Vizsgáltasd ki magad! Köszönöm a megértést.

7. Ha írnál a blogra...

Ha kedved szottyanna és írnál a blogomra, akkor bátran megteheted. Az enaztantudom@gmail.com címre jöhetnek az írások. Ha tetszik kiteszem a blogra. Ha nem, akkor elküldöm napiszarra. Így vagy úgy de megjelenik.

Köszönöm szépen, hogy végig olvastad a szabályzatot, igazán kedves tőled. Most már mehetsz játszani. De ne a farkaddal.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://enaztantudom.blog.hu/api/trackback/id/tr293014706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása