Hujjujjj. Arra gondoltam, hogy amíg bennem van a bugi, addig jó sokat blogolok, magamat ismerve ez úgyse fog sokáig tartani, persze ha küldtök nekem borítékban pénzt, akkor ez változhat. Ezt borítékolhatom.

Tehát a sokat blogolásra való tekintettel, amikor időm engedi ajánlok nektek estére olyat, amit szerintem érdemes megnézni. Igen... az a kurva nagy, jó szívem... 

De nézzük is miből érdemes ma este csemegézni:

  • M1 - 22:25 24 (7.évad 3. rész) - Mennyi szám, a 24 egyébként a sorozat címe, ha csak úgy valaki nem tudná. Jó féle, végre az M1 el is kezdte adni, sajnos elég későn. Köszönjétek meg Annamáriának.
  • Comedy Central - 22:00 Family Guy - 6 részt is kapunk, gondolom jól telepakolva reklámokkal, de ez már csak ilyen.
  • Viasat 6 - 22:55 Dr. Halál 2. - Ez meg azt hiszem A fogorvos néven is fut, legalábbis mintha DVD-n úgy jelent volna meg. Igazából még nem láttam, de horrorfilm, szóval egy esélyt lehet adni neki. Már ha van otthon Viasat 6. Nekem nincs.  

A bejegyzés trackback címe:

https://enaztantudom.blog.hu/api/trackback/id/tr123011160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása