Rövid leszek. Ez a film egy rakás szar...

De azért, hogy valamit vázoljak is a sztoriból. Igaz történettel állunk szembe, egy nyamvadt, mocsok, elmebeteg sorozatgyilkosról szól és film lényegében az ő történetét meséli el. Biztos tisztelgés akart ez lenni az áldozatok előtt (legalábbis remélem), de idegesítőek színészek, meg egyébként is. Erről nem vagyok hajlandó többet írni, még most is hányingerem van ha erre a filmre gondolok (és nem, nem azért mert annyira ijesztően gusztustalan).
Erre filmet pazarolni... pfff...
Egyébként csak a széles látókör véget, hozzátenném, hogy imdb-n egész jó pontokat kapott a film (mármint ahhoz képest, amit én adok mindjárt) és volt, aki nagyon méltatta, szóval lehet csak velem van baj.
Aki akarja nézze meg, de ne feledjétek én szóltam.

Pontokba öntve: 2/10 (de csak azért, mert én is tisztelegni próbálok az áldozatok előtt)

A bejegyzés trackback címe:

https://enaztantudom.blog.hu/api/trackback/id/tr733056139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása