Hé!

Fontos bejelenteni valóm van. Itt a nyár, bár ez a mai napon mondjuk nem úgy néz ki, de azért mégis csak nyár van. Nyáron az emberek szeretnek kirándulni, sőt mi több szoktak is. Én pedig ember vagyok, bármit is állít néhány nagy fejű majom.

Az én életemben is eljött hát az idő arra, hogy jól megkirándultassam magam és a kis páromat. Igazából már ma kirándulunk ezt meg tegnap írtam, de a modern technika már csak ilyen. Remélem nem áztunk meg. Haha.

No de a lényeg, hogy ennek apropóján pedig nem tudok írni a blogra, de a szívem jó és nem akarom a látogatottságot se veszélyeztetni, ezért előre beidőzített bejegyzések kerülnek majd fel az oldalra az elkövetkezendő... ööö... holnaptól vasárnapig...
Ezek picit mások lesznek, mint az eddigiek, ugyanis az e-mailjeim között rábukkantam néhány nem is olyan régi szösszenetre. Filmajánlók, koktélajánlók, klipelemzés, amik még a Rádió Plusz Graffiti című műsorába készültek. A hanganyagok sajnos nem tudom hol a picsában vannak, ezért írásban kerülnek fel ide a dolgok, úgyse sokkal rosszabbak, de nem is jobbak. (Egyébként ha egyszer rábukkanok a hanganyagokra felpakolom őket, bár erre igény kicsi az esély, már csak mert lusta vagyok megkeresni őket.)

Naponta kettő ilyen kis anyag kerül majd fel, szóval fogyasszátok őket bőszen.

Ja meg imádkozzatok, hogy jó idő legyen ránk, mert ha esni fogom tudom, hogy kik a hibások!!!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://enaztantudom.blog.hu/api/trackback/id/tr443082913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása